ODB organiseert event met 25 partners tijdens ADE
Samen met 25 partners uit de evenementen industrie organiseren we een get-together in de Hollandsche Manage in Amsterdam.
Op donderdag 20 oktober komen we samen om de industrie te vieren op één van de meest iconische locaties van Amsterdam. Met partners zoals Heineken, Barcardi, barproducties, Boest, Eventix en ON A DAILY BASIS organiseren we een event voor al onze partners en vrienden.
Post-covid
Dit event is een feestelijke bijeenkomst voor de industrie na bijna drie jaar van corona stilte. Samen met alle partners bieden we dit event dan ook gratis aan, en gaat de omzet van alle drankjes (na verdubbeling van Adyen) naar het goede doel. De drankjes worden aangeboden voor het symbolische bedrag van €1,-, na elke transactie wordt direct de mogelijkheid gegeven om een donatie te doen.
Merk strategie & identiteit
Elke partner levert zijn eigen bijdrage aan het event. ON A DAILY BASIS was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept en de visuele identiteit van 'ONE'; een jaarlijks terugkerend event van de industrie waarbij alle drankjes €1,00 kosten. De visuele identiteit betrof ontwikkeling van de huisstijl en doorvertalingen naar verschillende online en offline assets zoals motion advertenties en banners.
Let’s talk
Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.