ODB transformeert nachtclub Jimmy Woo tot lifestyle merk
ON A DAILY BASIS, the new generation agency for brands, heeft Jimmy Woo, de alom bekende nachtclub, getransformeerd van een icoon naar een groeiend lifestyle fenomeen
ON A DAILY BASIS, the new generation agency for brands, heeft Jimmy Woo, de alom bekende nachtclub, getransformeerd van een icoon naar een groeiend lifestyle fenomeen. Samen met het team van Jimmy Woo is de legendarische status van de nachtclub gebruikt als inspiratiebron voor verdere groei als lifestyle merk. De recente collab met modemerk Botter tijdens Amsterdam Fashion Week is hier een mooi voorbeeld van.
Yonah van Andel (Owner & Brand Strategist): Het herpositioneren van het Jimmy Woo-merk was een uitdagend en boeiend proces. We streefden ernaar om niet alleen de legendarische status te herstellen, maar ook om de invloed te vergroten door de unieke 20-jarige geschiedenis van Jimmy Woo als inspiratiebron voor de toekomst te gebruiken.
Samuel Hodenpijl (Co-owner Jimmy Woo): Yonah en ik kennen elkaar van jongs af aan, wat deze samenwerking extra speciaal maakte. We deelden de visie om van Jimmy Woo niet alleen een club, maar een complete levensstijl te maken. Het recente samenwerkingsproject met modemerk Botter tijdens de officiële afterparty van de Amsterdam Fashion Week laat goed zien welke richting we opgaan.
Let’s talk
Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.