2.11.22

Terugblik op first-time ADNIGHT

Ruim 150 prachtige mensen kwamen bij ons langs op kantoor om te genieten van (live) muziek, creative workshops en een koud drankje van 1 van onze sponsoren.

Terugblik op first-time ADNIGHT
Geschreven door:
Yonah van Andel

Meedoen met ADNIGHT voelt voor ons als een warm welkom. We komen uit de muziek. Een line-up bij elkaar brengen was dan ook zo gebeurd. Een paar belletjes hier en daar en de programmering met jong en gevestigde artiesten was rond en de drankjes stonden koud. Maar dat is natuurlijk maar 1 onderdeel van een succesvolle ADNIGHT editie. Even belangrijk is het geven van workshops om kennis te delen. Zo gaven we een workshop over de importance van sound wanneer je een merk bouwt en gaven we tips & tricks over het bouwen van creatieve processen bouwen zodat je als team succesvol kunt samenwerken.

Talks van Creative Director, Art Director en Brand Strategist

Naast dat het een moment is om de creatieve industrie te ontmoeten, is het ook een perfect moment om je kennis bij te schaven. Maikel Botterman (Creative Director) en Youp Wehnes (Art Director & Film Director) namen de bezoekers mee in hun verhaal over Creative Strategy; from chaos to creativity. Christiaan van Ettikhoven (Brand Strategist & Sound Designer) vertelde over het belang van audio onder content en waarom merken hier meer aandacht aan zouden moeten geven. Belangrijk, want wij bij ODB bouwen merken die je niet alleen ziet, maar ook hoort (probeer maar is een film te kijken zonder geluid, niet heel erg leuk).

Feest met Nnelg, Jägermeister en Bobby's Gin

Dankzij onze partners van de avond hebben we ook nog een goed feestje kunnen geven. Shout-out naar onze party-partners in crime: Nnelg, WillyParty, ODB Radio, Noys Amsterdam, Jägermeister, Bobby's Gin, Red Bull & Heineken.

Yonah van Andel

Let’s talk

Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.