ON A DAILY BASIS lanceert nieuw digitaal bureau BORING: jouw digitale wingman
ON A DAILY BASIS (ODB), the new generation agency, het bureau dat merken helpt relevant te blijven voor een nieuwe generatie kondigt met trots de lancering aan van BORING.
ON A DAILY BASIS (ODB), the new generation agency, het bureau dat merken helpt relevant te blijven voor een nieuwe generatie kondigt met trots de lancering aan van BORING. Dit nieuwe no-code digitale bureau loopt voorop in het ontwikkelen van digitale producten die niet alleen on-brand zijn, maar ook converteren.
Glenn van der Plaat, mede-eigenaar & Operations Director bij ON A DAILY BASIS, over de lancering van BORING: "Met BORING helpen we merken verder om relevant te blijven voor een nieuwe generatie. Wezagen dat de vraag bij onze klanten zich steeds meer richtte op het digitale aspect van hun customer journey, waarbij on-brand en converteren de belangrijkste pijlers zijn. Waar we dit voorheen bedienden met ons submerk ODB.Digital, zijn de activiteiten nu van zodanige omvang dat ze ondergebracht worden in onze nieuwe agency, BORING. Ons digitale klantenbestand, inclusief grote namen zoals ID&T en Warner Music, evenals diverse start-ups en scale-ups, is de afgelopen periode netjes overgeheveld naar BORING. Nu worden ze door het BORING-team geholpen, dat beschikt over de expertise in digitale oplossingen."
Noah Ploeg, mede-eigenaar & Creative Developer bij BORING, voegt toe: ”Met de lancering van BORING kunnen wij klanten nog beter helpen bij het ontwikkelen van web ervaringen die mooi balanceren op de lijn van merk en conversie en dankzij de samenwerking met ON A DAILY BASIS kunnen we sneller groeien en meer impact maken. We hebben veel ervaring opgedaan met websites, webshops en complexe integraties op grote schaal en zijn daarmee niet nieuw, maar wel vernieuwend gebleken in onze aanpak. Door een mix van bewezen methoden en de nieuwste technologieën ontwerpen en bouwen we websites die niet alleen nu werken, maar ook klaar zijn voor de toekomst, en met onze Growth service zorgen we dat onze websites meegroeien met het merk van de klant. We vinden het belangrijk om positiviteit en plezier in elk aspect van ons werk te brengen. Zo zorgt BORING als digitale wingman voor een leuke ervaring van begin tot eind.”
Over BORING
BORING is meer dan alleen een digital agency: als pioniers in digitale experiences maken we unieke web ervaringen die zowel on-brand zijn als converteren. Onze aanpak is persoonlijk, onze oplossingen op maat, en ons team toegewijd aan het brengen van positiviteit en plezier in elk aspect van ons werk. We nemen de tijd om jouw behoeften te begrijpen en te vertalen naar de juiste digitale oplossing.
Ready to meet your new digital wingman? Ga naar www.weareboring.nl
Over ON A DAILY BASIS
ON A DAILY BASIS (odb.nl) is de ‘new generation agency’ voor big brands die de nieuwe generatie willen bereiken. Een award-winning bureau in Amsterdam opgericht in 2012 door Yonah van Andel, Pim Berentzen en Glenn van der Plaat dat met passie merken helpt de nieuwe generatie te bereiken. ODB werkt onder andere met toonaangevende organisaties en merken zoals ID&T, De Nationale Postcode Loterij en als official creative supplier voor de KNVB.
Let’s talk
Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.