ODB start sponsorship in Porsche Carrera Cup
Met het sponsoren van de Porsche Carrera Cup laat ON A DAILY BASIS zien dat de passie voor sport in het DNA van het merk zit.
The Next Generation
Door een jong coureur te ondersteunen in zijn road to succes krijgt ODB niet alleen de emotie van de sport mee, maar worden er unieke inzichten opgedaan over The Next Generation. Het is de wil om als team te winnen. Om de juiste strategische race keuzes te maken. Om een winnaarsmentaliteit te bezitten. Het zijn deze karakteristieken van de autosport waar ODB zich graag door laat inspireren en waarom het zich mee laat nemen in de wereld van snelheid en iconische verhalen.
Loek Hartog
Loek Hartog (19) was vier jaar oud toen hij starten met karten. Direct was het duidelijk dat hij coureur wilde worden. 12 jaar later was hij de jongste Porsche Supercup coureur ooit in de competitie. Naast dat Loekie – Loek's bijnaam, druk is op het circuit weet hij als geen ander dat de commerciële en business kant van de sport even belangrijk is. Met het aantrekken van ODB als sponsor kan hij zijn (online) bereik vergroten)
Samenwerking als creative partner
ON A DAILY BASIS is voor het gehele 2020/2021 seizoen creative partner van Loek Hartog. Dat betekent onder andere dat wij Loek helpen met zijn (online) communicatie strategie en doorvertalingen naar (social) content.
Let’s talk
Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.