4 vragen aan nieuwe team members
Vanaf februari zijn Giovanni en Josh begonnen met hun stage bij ODB. Om ze wat beter te leren kennen hebben we ze 4 vragen gesteld over marketing, media en muziek.
Als je terug in de tijd kon, aan welke campagnes had je dan graag mee willen werken?
Gio: “Poeh dat is een lastige, aangezien jullie super veel vette campagnes hebben gedaan is het moeilijk te kiezen welke nou echt gaaf was, maar als ik dan toch moet kiezen zou ik voor Nothing Like Oranje of By The Creek gaan.”
Josh: “Dat is een moeilijke... ODB heeft vele toffe projecten waar ik een steentje aan had willen bijdragen, maar als ik daadwerkelijk terug in de tijd kon had ik graag meegewerkt aan de Spinnin’ Academy campagne. Deze ziet er heel vet uit en ik denk dat ik daar zeker iets tofs voor had kunnen verzinnen.”
Als je nog maar één social platform zou kunnen gebruiken voor de rest van je leven. Welke zou dat dan zijn?
Gio: “Instagram 100%. Dit aangezien ik er in mijn vrije tijd eindeloos op zit (als ik op mijn telefoon zit) van berichten tot aan reels, ik kan er eindeloos naar kijken en mijn eigen creatieve content erop zetten.”
Josh: “Instagram is mijn go to platform, Momenteel zie ik hier de beste content op van creators en haal ik hier een groot deel van mijn inspiratie uit. Nieuws, Tv, Muziek alles is er op te vinden. Ook vind ik het altijd leuk om andere creatives te volgen om te zien wat hen bezighoudt.”
Je mag maar één type media gebruiken (video, print, audio, grafisch etc). Welke zou dat dan zijn?
Gio: “Video of course! Wat moet een filmmaker doen zonder video content?”
Josh: “Deze is heel moeilijk voor me, vooral omdat ik van verschillende soorten media houdt. Maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor video. Bewegend beeld is dat net wat leuker, en verteld wat meer met verhaal en emotie. Daarnaast ben ik een grote Marvel film fan dus dat weegt dan weer mee.”
Wat is je favoriete Spotify playlist?
Gio: “Ligt echt aan de mood. In de ochtend vind ik het altijd fijn om 'I Love My '10s R&B' te luisteren. Tijdens het color graden of het sporten is het meestal 'Fatima Hajji's track IDs' en in de avond 'Relax my Eyes Radio'”
Josh: “ODB Radio natuurlijk ;)”
Let’s talk
Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.