10 jaar ON A DAILY BASIS: van muziekblog naar agency
2022 was een speciaal jaar voor ON A DAILY BASIS, want we bestonden 10 jaar! We willen onze klanten, partners en het team bedanken voor de support. Zonder jullie geen ODB.
Al 10 jaar dragen we als hecht team een steentje bij aan de creatieve industrie. We begonnen als een muziek- en lifestyleblog, en we hebben onszelf ontwikkeld tot een belangrijke speler in de creatieve industrie. Voor iedereen die heeft meegeholpen: Thanks voor de éérste 10 mooie jaren!
8 feiten over ODB, die je nog niet wist
- We cureren al 5,5 jaar elke maandag de ODB Radio-playlist op Spotify. Als je deze nog niet volgt: Go, hit that like button!
- Een van onze eerste partnerships was met lifestyle webwinkel FreshCotton, die liefde duurt voort: We zitten nu al 2 jaar gevestigd in hun oude grachtenpand in Amsterdam.
- Onze voorliefde voor sport komt niet alleen door het winnen, bijna iedereen bij ODB heeft een seizoenskaart (van ons aller Ajax).
- We hebben ondertussen heel de stad, Amsterdam, doorgereisd. Van Nieuwe Kerkstraat naar Nieuwe Looiersstraat naar Wibautstraat naar Zandstraat en nu zijn we gevestigd aan de Achtergracht.
- Vanaf day 1 hebben we de focus gehad op de nieuwe generatie als doelgroep, we organiseren events voor de ontwikkeling van jongeren.
- Het creëren van De Cultuur (muziek collectief) was een kunstproject om onszelf te bewijzen als experts in marketing (1.5 miljoen Spotify streams).
- We werken voor een groot aantal festivals omdat we vroeger zelf festivals organiseerden en we houden wel van een feestje.
- Onze eerste slogan was: music freshly served ON A DAILY BASIS, legacy.
10 year ODB cap
We kunnen niet geloven dat het al 10 jaar geleden is dat we begonnen zijn met ON A DAILY BASIS. We willen iedereen bedanken die de afgelopen jaren met ons heeft gewerkt. We zijn trots op wat we hebben bereikt en we zijn benieuwd naar wat de toekomst ons nog meer zal brengen. Om ons 10-jarig bestaan te vieren, willen we iets speciaals aanbieden aan onze fans: een limited ODB cap met een knipoog naar "Since 2012". Deze cap is op te halen bij ons kantoor aan de Achtergracht.
Let’s talk
Yonah is merk strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Door zijn strategische (en muzikale) achtergrond kan hij je helpen met het bouwen van merken die de nieuwe generatie begrijpt.