It's all in the name.
Challenge
CSC Festival zocht een merkstrategie en visuele identiteit die de bezoekers volledig onderdompelt in de wereld van Crazy, Sexy, Cool. Met een vernieuwde visuele stijl en storytelling vertaalden we deze kernwaarden naar een totaalervaring vol muziek, kunst en cultuur—een zintuiglijke reis waarin avontuur en ontsnapping centraal staan.
Approach
De bezoeker moet voelen en beleven waar CSC voor staat. Daarom gingen we terug naar de kern van CSC - met een gloednieuwe merkstrategie als startpunt waarmee we de zintuiglijke ervaring van CSC een gezicht gaven.
Impact
Een fris en nieuw uiterlijk van CSC festival die beter aansluit van de doelgroep
Deliverables
Vanuit de merkstrategie ontwikkelden we een nieuw logo, een dynamisch grid en on- en offline assets die naadloos aansluiten bij de totaalervaring van CSC.
Doelgroep
Service
Client
CSC
Year
2025


Your creative partner
Jasper is bij ODB verantwoordelijk voor Business Development & Partnerships. Voor al je vraagstukken kun je bij hem goed terecht.