Ga Mee Op Avontuur

Doelgroep
Kinderen die gepassioneerd zijn over dieren en natuur.
Approach
We ontwikkelden de merkcampagne ‘Ga Mee Op Avontuur’ voor Rangers, met als doel de beleving van kinderen te versterken. Door het introduceren van het merkpersonage 'Chi' wilden we kinderen actief betrekken bij natuurbescherming en hen uitnodigen om op avontuur te gaan in de wereld van wilde natuur.
Meer weten?
Contact
Glenn
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.

Service
Creative campaigns
Client
WWF
Year
2024
Ga Mee Op Avontuur
Ga Mee Op Avontuur

Rangers is het jeugdlabel van het Wereld Natuur Fonds (WWF), met als missie om kinderen in Nederland te inspireren voor wereldwijde natuurbescherming. Al jarenlang is het dé club voor jonge dierenliefhebbers met een passie voor wilde natuur. Om de aansluiting bij de belevingswereld van kinderen te versterken, hebben we de merkcampagne ‘Ga Mee Op Avontuur’ gelanceerd. Deze campagne introduceert tevens het nieuwe merkpersonage ‘Chi’, dat kinderen uitnodigt om op ontdekkingstocht te gaan in de wereld van natuurbescherming.

Ga Mee Op Avontuur
Ga Mee Op Avontuur
Ga Mee Op Avontuur
Ga Mee Op Avontuur
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.