#WeAreUs

Doelgroep
Creatieve ondernemers en modebewuste consumenten.
Approach
We ontwikkelden een social-first campagne voor Foot Locker, waarin we inspirerende ondernemersverhalen en unieke talenten uitlichten, allemaal verbonden met de nieuwste producten, opgenomen in het sfeervolle Napels, Italië.
Meer weten?
Contact
Glenn
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.

Service
Creative campaigns
Client
Foot Locker
Year
2024
#WeAreUs
#WeAreUs

Foot Locker zet de creatieve ondernemer in de schijnwerpers. Met een social-first campagne vertellen we inspirerende ondernemersverhalen en tonen we unieke talenten. Zo inspireren we een breed publiek en verbinden we deze verhalen met de nieuwste Foot Locker-producten. De campagne is opgenomen in het sfeervolle Napels, Italië.

#WeAreUs
#WeAreUs
#WeAreUs
#WeAreUs
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.