We The Wave

Doelgroep
Voetbalfans en supporters van het Nederlands Elftal.
Approach
We waren verantwoordelijk voor de volledige marketingcommunicatie rondom EURO 2020, waarbij we de energie en verwachtingen van het Nederlands Elftal en zijn fans naar nieuwe hoogtes brachten.
Meer weten?
Contact
Glenn
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.

Service
Creative campaigns
Client
KNVB
Year
We The Wave
We The Wave

Na de lancering van 'The New Wave' binnen het Nederlands Elftal in 2019, is het team eindelijk weer op weg naar een eindtoernooi. Rondom EURO 2020 was ON A DAILY BASIS verantwoordelijk voor de volledige marketingcommunicatie, waarbij we de energie en verwachtingen van het team en zijn fans naar nieuwe hoogtes brachten.

We The Wave
We The Wave
We The Wave
We The Wave
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.