NPL x TNO - Breaking Boundaries
We brachten twee unieke merken samen om een ontwerp te creëren dat de verbondenheid en passie van fans voor het nationale team weerspiegelt. Tijdens de ‘Breaking Boundaries’-campagne, van 13 tot en met 26 mei, maakte heel Nederland kans op een limited edition Postcode Loterij X The New Originals fanshirt. Het ontwerp, geïnspireerd op het iconische EK-shirt van ’88, verweefde de herkenbare rode kleur van de Postcode Loterij en de ‘9 dots’ van TNO in een krachtig design.
Het fanshirt, gemaakt van 100% gerecycled polyester, benadrukt duurzaamheid en de kracht van samenwerking. “Bij de Postcode Loterij draait alles om samen winnen en juichen, en dit shirt versterkt die verbinding tussen fans,” aldus Nerino Kasljevic, Senior Online Marketeer bij de Postcode Loterij. Wij verzorgden de videoproductie voor de campagne, die via online en social kanalen het enthousiasme en de verbondenheid van fans in beeld brengt.