NPL x TNO - Breaking Boundaries

Doelgroep
Jonge EK-fans die duurzaamheid, innovatie en creativiteit belangrijk vinden.
Approach
In samenwerking met The New Originals ontwierpen we een limited edition fanshirt van gerecyled polyester. De videoproductie en campagne lanceerden dit unieke shirt, dat zowel stijl als duurzaamheid uitstraalt, en verbindt de nieuwe generatie EK-fans.
Meer weten?
Contact
Pim
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.

Service
Creative campaigns
Client
Nationale Postcodeloterij
Year
NPL x TNO - Breaking Boundaries
NPL x TNO - Breaking Boundaries

We brachten twee unieke merken samen om een ontwerp te creëren dat de verbondenheid en passie van fans voor het nationale team weerspiegelt. Tijdens de ‘Breaking Boundaries’-campagne, van 13 tot en met 26 mei, maakte heel Nederland kans op een limited edition Postcode Loterij X The New Originals fanshirt. Het ontwerp, geïnspireerd op het iconische EK-shirt van ’88, verweefde de herkenbare rode kleur van de Postcode Loterij en de ‘9 dots’ van TNO in een krachtig design.

NPL x TNO - Breaking Boundaries
NPL x TNO - Breaking Boundaries

Het fanshirt, gemaakt van 100% gerecycled polyester, benadrukt duurzaamheid en de kracht van samenwerking. “Bij de Postcode Loterij draait alles om samen winnen en juichen, en dit shirt versterkt die verbinding tussen fans,” aldus Nerino Kasljevic, Senior Online Marketeer bij de Postcode Loterij. Wij verzorgden de videoproductie voor de campagne, die via online en social kanalen het enthousiasme en de verbondenheid van fans in beeld brengt.

NPL x TNO - Breaking Boundaries
NPL x TNO - Breaking Boundaries
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.