Premium
Doelgroep
Leden van de Postcode Loterij en individuen die geïnteresseerd zijn om zich aan te sluiten.
Approach
We brachten de Plus en Premium-abonnementsvormen van de Postcode Loterij naar een hoger niveau, met opvallende social ads die de extra voordelen en het sociale element van de Premium-optie benadrukten.
Service
Client
Nationale Postcode Loterij
Year
2023


De Postcode Loterij brengt het spelplezier naar een hoger niveau met de lancering van Plus en Premium: twee vernieuwende abonnementsvormen die deelnemers niet alleen toegang geven tot de traditionele prijzenpot, maar ook maandelijks de kans bieden op spectaculaire extra prijzen. Het sociale element wordt versterkt wanneer buren ook kiezen voor Plus of Premium – want jouw winst betekent ook winst voor hen! Met opvallende social ads hebben we de Premium-optie extra in de schijnwerpers gezet.


Your creative partner
Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.