Huis van Oranje

Doelgroep
Voetbalfans en Oranje-supporters die zich verbonden voelen met de nationale trots
Approach
We ontwierpen de visuele identiteit voor het evenement, met logo’s en marketingmaterialen die de Oranjesfeer en de moderne stijl van OnsOranje combineerden voor een kleurrijke en opvallende uitstraling.
Meer weten?
Contact
Glenn
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.

Service
Brand development
Client
KNVB
Year
Huis van Oranje
Huis van Oranje

ON A DAILY BASIS ontwierp de visuele identiteit van het evenement, inclusief logo’s, posters en diverse marketingmaterialen. De huisstijl is ontwikkeld om de nationale Oranjesfeer te benadrukken en tegelijkertijd de moderne social stijl van OnsOranje consistent door te voeren. Het resultaat is een opvallende en kleurrijke uitstraling die de aandacht trok en Oranjefans enthousiast maakte voor het evenement.

Huis van Oranje
Huis van Oranje
Huis van Oranje
Huis van Oranje
Glenn van der Plaat
Your creative partner

Glenn is digitaal strateeg en mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS. Hij kan je helpen met het bereiken van de nieuwe generatie op de juiste kanalen.