Dromen van Oranje
Doelgroep
Kinderen tussen de 7 en 12 jaar die geïnspireerd willen worden om zich aan te sluiten bij een voetbalclub en hun eigen avonturen in de sport te ontdekken.
Approach
We ontwikkelden een wervingscampagne voor de KNVB, waarin persoonlijke verhalen van spelers werden vertaald naar een levendige animatieserie, die kinderen inspireerde om zich aan te sluiten bij een amateurvoetbalvereniging.
Service
Client
KNVB
Year
2024


Voor de KNVB ontwikkelden we een wervingscampagne om kinderen van 7 tot 12 jaar te inspireren zich aan te sluiten bij een amateurvoetbalvereniging. We werkten samen met verschillende spelers en vertaalden hun persoonlijke verhalen naar een levendige animatieserie, waarin de dromen en fantasieën van jonge voetballers tot leven kwamen. Het resultaat was een campagne die kinderen liet zien hoe hun eigen avontuur in de voetbalsport zou kunnen beginnen.


Your creative partner
Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.