De Amsterdamse Zomer

Doelgroep
Festivalgangers en muziekfans.
Approach
We creëerden een unieke campagne voor 4PM, waarbij we de line-up onthulden in de vorm van een meeslepende detective-serie, die de nieuwsgierigheid van fans langzaam opbouwde.
Meer weten?
Contact
Pim
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.

Service
Creative campaigns
Client
4PM
Year
2024
De Amsterdamse Zomer
De Amsterdamse Zomer

Voor 4PM creëerden we een unieke en opvallende campagne voor hun festival. Om de spanning en nieuwsgierigheid over de line-up te vergroten, vormden we de campagne als een meeslepende detective-serie. In fasen onthulden we de artiestennamen, alsof ze stuk voor stuk puzzelstukken waren in een mysterie dat de fans langzaam maar zeker zelf konden ontrafelen.

De Amsterdamse Zomer
De Amsterdamse Zomer

Dit concept creëerde niet alleen een unieke beleving voor de doelgroep, maar versterkte ook de betrokkenheid en anticipatie in aanloop naar het festival.

De Amsterdamse Zomer
De Amsterdamse Zomer
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.