ASICS Running Move Your Mind 2024

Doelgroep
Actieve individuen en gezondheidsbewuste consumenten die de voordelen van beweging voor zowel het lichaam als de geest willen omarmen en integreren in hun dagelijkse leven.
Approach
We creëerden samen met ASICS een geïntegreerde campagne die zowel online als offline impact maakte, met visuele content die de fysieke en mentale voordelen van beweging in het dagelijks leven benadrukte.
Meer weten?
Contact
Pim
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.

Service
Creative campaigns
Client
ASICS
Year
2024
ASICS Running Move Your Mind 2024
ASICS Running Move Your Mind 2024

Samen met ASICS creëerden we een geïntegreerde campagne die zowel online als offline impact maakte. De campagne bestond uit visueel opvallende content die het belang van beweging in het dagelijks leven benadrukte. Hierin stond niet alleen de fysieke voordelen van sport centraal, maar ook het mentale aspect: het bevorderen van een positieve mindset en het verminderen van stress.

ASICS Running Move Your Mind 2024
ASICS Running Move Your Mind 2024

De Move Your Mind campagne focust zich op de symbiotische relatie tussen fysieke activiteit en mentale gezondheid. Het doel was om mensen te motiveren meer te bewegen en te erkennen hoe beweging kan bijdragen aan het versterken van hun mentale welzijn. De centrale boodschap? Beweging maakt je mentaal sterker.

ASICS Running Move Your Mind 2024
ASICS Running Move Your Mind 2024
Pim Berentzen
Your creative partner

Pim is creative producer en mede-eigenaar. Als echte regelaar produceert hij samen met het productieteam de beste campagnes en social content om de nieuwe generatie de bereiken.

Contact ons 24/7